borgerlig liv

-et aldeles hverdagslig innblikk i familien Borges tanker

Navn:

I familien Borge finnes en mor som stundom får skrivekløe. Noen ganger er det veldig lenge mellom hver gang, og det skyldes vanligvis at annen kløe tar det meste av fokuset. Men det gjør ikke noe. Skriver for å få noe ut herfra, ikke for å få noe inn hos andre. Men skulle det gi deg noe, så ville det jo bare være finfint!

november 15, 2006

JIPPI!?!?




Vi var hos fotografen tidligere i høst og resultatet av det fikk vi levert på døren her en kveld. Mange fine bilder. Dette bildet viser en lykkelig, borgerlig familie.

Er vi det, da? Jada, på de fleste omeråder er vi jo det.

-Men det er denne sorgen, da. Den arter seg så annerledes enn jeg hadde forestilt meg. Skulle ønske jeg gråt litt mer og kjeftet litt mindre. Det føles ikke så forskjellig inne i meg om jeg gråter eller kjefter, men det gjør det definitift for de som er rundt meg. Skulle ønske folk kunne se hvordan det føles, men det er visst ikke sånn det fungerer. På bildet her ser vi lykkelige ut, og jeg kan nok likne på det idag også. Men det føles ikke noe særlig godt inne i meg...

3 Comments:

Blogger Lotta said...

kjaere tanteplante..
Det ekke no aalreit naar det som foles inni hjertet kommer ut paa "feil" maate.. husk at du er en herlig person som folk rundt deg er utrolig glad i. gleder meg til aa se deg!

torsdag, november 16, 2006 5:18:00 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Inger Elisabeth!
Uavhengig av hvordan du kjenner det inni deg akkurat idag, så var det iallfall et HERLIG bilde av deg og gutta dine! Fikk meg til å smile. Fantastisk at dere, eller fotografen, kom på å ta et så livfullt bilde. Synes det var flott!!
Jeg ber for deg og dere hver dag, fordi jeg forstår at det må være kjempetøffe dager nå... Ringer deg en dag, også får du bare være ærlig på om du orker/har tid til å snakke.
Gud velsigne dere alle sammen!
Stor klem, Linda Nesbakken

onsdag, november 22, 2006 3:47:00 p.m.  
Blogger giftoglykkelig said...

Kjære Tante og Onkel!
Koselig og snakke med dere på one way også. Alltid koselig og snakke med dere, merker at dere er så inreresert og opptatt av hvordan vi har det. Og det er faktisk veldig delig og kjenne sånne mennesker!!
har ikke fått svar på MR ennå, sier ifra når vihar hørt noe mer.
veldig fint bilde av dere!!

fredag, desember 01, 2006 3:11:00 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home